انواع لیفتراک
آیکون واتساپ
TEL: 021-55406939
لوگوی تهران گیربکس
021-55406939   |  09123932617
صفحه اصلی تماس مقالات
تلگرام تهران گیربکس



انواع لیفتراک

لیفتراک‌ها از نظر موتوری به سه دسته تقسیم می شوند.یا از موتورهای بنزینی، موتورهای دیزلی و یا موتورهای برقی استفاده می‌کنند که از نیروی آن از طریق باتری های صنعتی قابل شارژ تأمین می‌شود.
یک لیفتراک معمولی از دو شاخه افقی با قدرت استحکام بالا استفاده می‌کند.این دوشاخه افقی برای بارگیری، حمل و تخلیه کالاها، به ویژه کالاهای انباشته شده روی پالت‌های چوبی، در جهت بالا و پایین به منظور بارگیری بار استفاده می شود.
برخی از معمول ترین لیفتراک‌ها عبارت ند از:
لیفتراک ضد تعادل، متداول ترین و پر استفاده تریت نوع لیفتراک ها می باشد. چنگال‌های آن بدون هیچ وسیله نگهدارنده بار از جلوی دستگاه بیرون می‌زند.
لیفتراک ضد تعادل با پیکربندی ۴ چرخ و ۳ چرخ موجود است. لیفتراک ۳ چرخ ضد تعادل مانند ماشین‌های تعادل ۴ چرخ است. در حالی که هر دو نوع لیفتراک با چرخ‌های عقب هدایت می‌شوند، لیفتراک‌های ۳ چرخ از یک مجموعه فرمان در قسمت انتهایی عقب دستگاه استفاده می‌کنند. لیفتراک‌های ۳ چرخ به طور معمول قابلیت عملکرد بهتر و بیشتری نسبت به ماشین‌های ۴ چرخ دارند. آنها در مکان هایی که فضای حرکتی و بارگیری محدود است بهتر از لیفتراک ۴ چرخ کار می‌کنند.
لیفتراک‌ های ضد تعادل دارای کابینی هستند که اپراتور در آن قسمت می نشیند، شبیه به رانندگی با ماشین یا ایستادن در محفظه اپراتور. لیفتراک‌های ایستاده از مدل‌های ۳ چرخ هستند که به طور خاص برای کار در مناطق بسیار شلوغ در اسکله‌های بارگیری یا تأسیسات تولیدی و بارگیری/ تخلیه کامیون‌ها و واگن‌های راه آهن مورد استفاده قرار می گیرند.لیفتراک‌های دستی اما بیشتر در انبارها برای قرار دادن و بازیابی پالت‌ها در قفسه های موجود در انبار که در ارتفاعات بالا قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرند. آن‌ها نهایت ارتفاع بالابری را با قدرت مانور عالی ارائه می‌دهند. در آمریکای شمالی، لیفتراک‌های دستی معمولاً از نوع ایستاده هستند. چنگال‌های موجود در یک لیفتراک دستی به مکانیزم پانتوگرافی مجهز شده‌اند که آن‌ها را به جلو حرکت می‌دهد تا بتوانید بسته‌ها را در داخل قفسه‌های انبار قرار داده یا از آن‌ها خارج کنید. پایه و سایر تجهیزاتی که به صورت ایستاده در لیفتراک ها قرار دارند به کاربر اجازه می‌دهند تا از لیفتراک‌های دستی در راهروها یا فضاهایی با عرض ۳ متر استفاده شود.در صورت تمایل به تهیه انواع صفحه گیربکس ها و لنت های کلاچ، چرخ و فرمان انواع لیفتراک با کارشناسان فروش مجموعه تهران گیربکس تماس خاصل کرده تا بهترین انتخاب را با کمترین هزینه انجام دهید. مجموعه تهران گیربکس در همسایگی شماست، هرآنچه که نیاز دارید در اسرع وقت در محل کارتان تحویل می‌دهیم.

عناوین
دیسک فلزی
انواع لنت ترمز لیفتراک
انواع لیفتراک
سری اول کاتالوگ های شرکت تهران گیربکس به چاپ رسید
دوبه یا بارج چیست
دیسک ها و صفحه جات اصطکاکی
لنت کلاچ
بچینگ پلانت و کاربردهای آن
باند گیربکس اتوماتیک
لنت کلاف بافته شده
ورق لنت کومپو هندوستان
لنت ورق ترمزی
غلطک چیست
ریپر یا خراشنده
درباره ماشین آلات پرس
درباره لودر
مواد بکار رفته در انواع لنت ها
ساختار لنت ترمز
صفحه جات اصطکاکی (انتقال قدرت)
ایمپلر چیست ؟
لنت کلاف تقویت شده با مفتول
لنت پرس لقمه ای
تجزیه و تحلیل انواع کلاچ
لنت های ترمز بافته شده
لنت های پرس
فناوری اتصال و چسباندن صفحه کلاچ و صفحه ترمز
لنت کوبی و تعمیر دوباره آن
مواد اصطکاکی ترمز و کلاچ
درباره شرکت تهران گیربکس
درباره شرکت نیوهلند
درباره برند جاندیر
انواع غلتک ها
تراکتور و انواع آن
صفحه برنزی اصطکاکی
لنت ترمز و انواع آن
گیربکس های دریایی
انواع لودرها و ویژگی آنها
ویژگی ماشین های راهسازی
لنت کلاچ صنعتی
لنت های صنعتی کلاچ
دستگاه پرس و انواع آن
ماشین آلات راهسازی
انواع ماشین آلات راهسازی و ساختمانی
گیربکس های زداف
گیربکس یانمار
قطعات گیربکس های دریایی
گیربکس زداف ZF Gearbox
گیربکس کلارک لیفتراک
تراکتور و انواع آن
ایمپلر واترپمپ دریایی
صفحه کلاچ چیست؟
کلاچ چیست؟
گیربکس چیست؟
تاریخچه لیفتراک
انواع مختلف لیفتراک
لیفتراک چیست؟
اجزای تشکیل دهنده لیفتراک
صفحه آهنی کوماتسو
نمایندگی فروش صفحات فلزی و گرافیتی ALTO